Einde van dit log

15 juli 2012 - Middelburg, Nederland

hoi iedereen, het is uit mijo's verhaal al gebleken dat we veilig terug zijn gekeerd naar nederland. Dit is dan ook de laatste keer dat jullie iets krijgen van deze log.

we kwamen aan in middelburg middenin een stortbui, en ik had het al koud genoeg eigenlijk. Dus ook nog natgeregend, hielp de kou nog wat meer binnen komen!!bah, wat een weer!

Maar gelukkig stond er een bos bloemen in ons huis, en was er gebak neergezet! wow, dat is pas thuiskomen, geweldig hoor!!!. Na het eerste post doornemen  heb ik de koffers uitgepakt en de eerste was erin gedaan.  Later zijnBang en ik nog naar supermarkt gegaan. Dat ging niet erg want we waren echt nog niet ingetuned op nederlandse voedsel. Heb nog wel kunnen bedenken om brood en yoghurt in het winkelwagentje te doen, maar daarna stond ik daar maar wat verdwaasd te kijken. Bang was praktischer gelukkig. Ondertussen was Taha al bij dian gearriveerd, en zat Mijo achter zijn computer te skypen met buurmeisje (!!!). Ik werd na de supermarkt steeds slaperiger, heb het volgehouden tot half 5. Toen in slaap gevallen, Dian maakte me wakker om half 9 savonds. Bang bleek gekookt te hebben, en ging naar bed toen ik net wakker was.  Dian ging nog naar haar viendinnnen, en Mijo en ik hebben naar impressie van concert at Sea gekeken.  Mijo vertoonde geen enkele tekenen van vermoeidheid. Dian ook niet trouwens. Die hadden allebei geslapen, dat maakt wel verschil!! of het is de leeftijd, dat kan ook.  ik om 12 uur weer naar bed, en werd samen met Bang om 5 uur wakker. Zijn we maar opgestaan.

het was een geweldige reis vond ik, veel indrukken opgedaan, veel wisselende dingen gedaan. Het is nu echt wel even wennen en bijkomen.  Morgen moet Bang ook om 5 uur op en naar werk, ik heb nog een dag vrij en moet dinsdag weer aan werk Moet ik niet aan denken, de sfeer op mn werk is niet zo geweldig, door dat gereorganiseer . Dian gaat morgen ook naar werk  Mijo heeft als enige echt nog vakantie,maar niet veel te doen..... saai natuurlijk!!!. Zijn laatste vakantieweek , ergens richting 5augustus heb ik pog een week vrij omsamen met hem vakantie te vieren. . Bang moet maandagmiddag weer naar de pijnkliniek, voor een nieuwe poging om aan pijnbestrjding te doen, hij krijgt  morgen een proefprik, en dan woensdag een echte. Hoe dat precies zit weet ik niet. Maar ik moet wel mee. Dian moet dinsdag  naar kaakchirurg om af te spreken wanneer ze haar 2e operatie moet. Eind van ditt jaar  misschien? Heb niet zoveel zin in al die dingen, brr.  Ik moet ook  nog met dian eenplan maken rond haar her. Ze heeft dat op 17 augustus , het gaat over alle stof van het afgelopen jaar , het betreft wiskunde.  Ze moet minstens een 5.5 halen. zo niet, blijft ze alsnog zitten.  of een ander profiel?. We gaan er maar vanuit dat ze die 5,5 gewoon gaat halen.  Kortom het nederlandse leven dringt al weer snel in alles door. Hoop vandaag alle fotos van de afgelopen 3 weken te verzamelen op 1 computer en er een boekje  van te maken. Om toch maar zo lang mogelijk nog het gevoel vast te houden . Bang is nu aan het bellen met Indonesie, er moeten nog dingen gebeuren in ons huis.  Kijken wanneer Bang er weer naar toe gaat, eind van dit jaar? of begin volgend jaar?  we zullen zien. In ieder geval, bedankt voor het lezen, en reageren. We zien elkaar ! hartelijke groet van Marian

1. Wim Wisse:
    15 juli 2012
    Marian,
    Sterkte. Ik kan me goed voorstellen dat je nog even geen zin hebt in alle verplichtingen die zich weer aandienen.
    Groet, Wim