afscheid sabang

7 juli 2012 - Sabang, Indonesië

hoi,

mijo's reisverslag werd ruw onderbroken door een tropische regenbui, aangezien hij buiten zat moest hij abrupt stoppen, en was hij nog lang niet klaar, en hij had ook nog niet op de knop van publiceren gedrukt.Datr heb ik nu net gedaan, dus jullie hebben een compleet onaf verhaal van mijo gekregen. Maar daar komt nog wel een vervolg op.Hij is er nu niet, hij is met Bang naar de kapper. We zijn  vanmiddag in Banda Aceh gearriveerd. We zijn met de boot van 14.00 uur gegaan, met onze huurauto ook op de boot. We hadden weer edelijk veel bekijks, en we konden zelf ook goed onze ogen uitkijken, want er was een hele grote groep meisjes, compleet funda moslima gekleed, met sokken  in de teenslippers!!1. En soms zelfs hanschoenen aan. En een lange maxi rok, daaroverheen een lange bouse, tot ver over de heupen, endaaroverheen nog weer een lange hoofddoek. Je begrijopt het niet, moet erg warm zijn.Maar goe, iedeer zn manier zullen we maar denken.

Na mn laatste reisverslag was er nog niet zoveel gebeurd, we hebben vooral veel niets gedaan, gesnorkeld,veel buiten gezeten, savonds hoor je de krekels zop goed.

Bang kreeg ook steeds meer tijd gelukkig voor relax-dingen. een keer met zn vieren gesnorkeld, en Bang is nog een middagje wezen vissen, mijo ook mee. Niets gevangen.!       Bang en ik stonden laatste dagen sochtend rond half 7 op, ik maakte dan een wc schoon of iets anders, en hij repareerde iets (valt genoeg te klussen in ons huis) en dan rond 8 uur koffie en thee buiten, in schaduwkant. Hoor je de vogels goed! heerlijke momenten!!

Ja ik vond het wel erg genieten in ons huis, en ook de kinderen konden het verblijf daar goed waarderen.  Nu gaan we naar Maleisie, daar heb ik eigenlijk nog nietzoveel zn in, ben beetje sentimenteel over ons huis en de stilte van de krekels!! Dat hebben we nu achter ons gelaten. Nu weer brommers en airco!!!   ik heb Bang zn virus ook gekregen een paar dagen geleden, Heel veel slijm in mn hoofd, keelpijn, en gewoon grieperig. Nu gaat wel weer, maar door de ac van dit hotel voel ik mn keelpijn weer

Ik kan nog wel veel meer vertellen, maar Dian wil graag nog mijn notebook gebruyiken.

Tot de volgende keer

1. Ester:
    7 juli 2012
    Veel plezier in Maleisië!
  2. Ingrid:
    8 juli 2012
    Hoi,
    Nou we hebben hier ook regenbuien. Alleen de tropische temperatuur mist! Mooi dat jullie zo genoten hebben van jullie huis (paleisje). Zo'n ontbijtje buiten waar de vogeltjes fluiten... HEERLIJK!
    Groetjes aan iedereen.
    Ingrid