Einde Indonesië (MIJO)

14 juli 2012 - Middelburg, Nederland

Hoi, Mijo hier

Nou.... Nu zijn we weer in Middelburg.... We kwamen aan in Amsterdam en we zagen meteen dat we in Nederland waren: Regen en veel wind....  Maar daarvoor in Maleisië hebben we nog even kunnen genieten:

We kwamen in Maleisië aan en het was daar duidelijk warmer dan in Indonesië. We gingen naar het  Rainbow Paradise hotel in Penang. Daar mochten we meteen jetskieën. Dat was echt GAAAAAAAAAAAAFFFFF! Ik zou het wel elke dag willen doen. Jammer genoeeg koste het meteen 50 euro (MET KORTING)... Daarna gingen we de avond naar de stad, naar een shopping centre. Nou daar was het veeeeeel te duur dus daar gingen we maar weg...

Toen gingen we eten in een soort food court-achtig ding. Je had gewoon tafels en stoelen. En allemaal verschillende kraampjes met eten om je heen waar je eten kon bestellen. Dat was eigenlijk niet echt zo lekker dus de volgende dag gingen we ergens anders eten (gelukkig) daar was het wel lekker.

Toen gingen we met de bus naar Kuala Lumpur, in het Royale BIntang hotel. Daar hebben we wel goed gegeten, maar niks kunnen kopen. Dian wilde een tas maar gaf het al op. Ik wilde een voetbal T-Shirt wat me maar niet lukte; Waren ze lelijk, dan pasten ze me; waren ze perfect is die winkel "ONLY FOR ADULTS". Nou, ik vind het leeftijdsdiscriminatie....

Daarna gingen we met een HELE LEUKE bus naar Singapore. Je kon in die bus je stoel gewoon met knopjes bedienen zegmaar, dat je je naar achter kon leunen zonder dat iemand er ook maar enige last van had, je kon films kijken op een schermpje : PERFECT. Nou, bij de douane moest paps paspoort gekopieërd worden ofzo dus toen moesten we heeeel lang wachten... Gelukkig kwam het wel goed. Toen gingen we met het vliegtuig naar huis en voor ik het wist sliep ik al. 7 uur later ( voor mijn gevoel maar 30 minuten maarja) werd ik pas wakker. Toen was een groot deel van de reis al voorbij, en kon ik nog een filmpje kijken en toen waren we weer in nederland. Nu zit ik hier thuis, en het is hier ongeloofelijk stil... Nouja, nu maar afwachten wat ik nog meer ga doen!

Dit was mijn verhaal van mijn vakantie

MIJO

1. Ineke:
    14 juli 2012
    welkom weer thuis allemaal!!tja, dat valt qua weer ieder geval tegen.... ik kom snel een kopje, nee een pot, thee drinken!
  2. Ester:
    welkom thuis
  3. Sia en harry:
    Home sweet home
  4. Ingrid:
    15 juli 2012
    Hoi Mijo, (en de rest)
    Welkom thuis in dit heerlijke Nederlandse zomerweer!
    Iedereen die hier is gebleven is dit weer al aardig beu, ben benieuwd hoelang het voor jullie gaat duren.
    Mi, bedankt dat je ook in het weblog hebt willen schrijven. Ik vond het erg leuk om jullie "avonturen" te lezen.
    Bedankt, Ingrid