vliegveld singapore

13 juli 2012 - Singapore, Singapore

hoi iedereen,

blij om te horen dat tanja in t zonntje zat, want wim en ineke hebben he allebei over herfst!!

zit nu in burger king op vliegveld in singapore.. we hebben eerst bij ander restaurant gezeten ,nasi goreng en een thaise mangoslade, en een curry. Maar kinderen wilden graag burgers, dus de 2e ronde is de burger king.

we zijn vandaag weer met een geweldige bus gereisd. dit keer nog luxere stoelen, en als toefje op de slagroom ook nog een beeldscherm en keuze van films. Heb 2 films bekekn. t was geweldig. Stemming werd bedorven door de douane in mmigratiedienst aan de grens.eerst werd Bang zn koffer uitgebreid bekeken. en vervolgens werd hij ook nog apart in een kamertje gezet, en werd hij verhoord. Ze hadden blijkbaar nog niet eerder iemand ontmoet die in nl woont,maar een ansder paspoort heeft.   Bah, bah, bah, volgende keer toch maar weer met vliegtuig.!!! daar zijn ze wat meer gewend. Wel jammer, die bus was echt geweldig

tis wel echt voorbij bijna nu, vind het jammer,ik ga zo kijken of ik van mn laatste geld nog iets kan kopen hier

over een paar uur zitten we in vliegtuig

bedankt voor het reageren,

tot ziens

groet

marian

1. Sia en harry:
    13 juli 2012
    Wie weet lees je het nog

Goede reis naar huis !

Groet Sia