kuala lumpur

11 juli 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

hoi

zit nu n family room van hotel bintang. Ik kende dit hotel want ben hier met mariekegeweest. We zijn vanochtend met de bus vanaf penang naar kl gereisd. Een rit van 5 uur. Prima bus,heel veel beenruimte en stoel kon flink achterover.  bus stopte eigenlijk dicht bij hotel maar toch met taxi nog hier naar toe want toch wel een gesjouw met die 4 koffers.

na aankomst en insettlen in het hotel op pad richting een lunch. en daarna richting twin towers . foto gemaakt natuurlijk. Weer teruggelopen daarna en weer gegeten.

St6eds maar winkels natturlijk, de een nog mooier en duurder dan de andere. Ben nu aardig kapot,hebben zeker wel de avondvierdaagse gelopen. morgen nog volledige dag hier, en dan overmorgen met bus naar singapore. Die dag, de vrijdag, vertrek savonds om 12 uur vanuit singapore.

ben moe,

kga slapen

1. Sia en harry:
    11 juli 2012
    een odyssee lijkt het wel.
    wij intussen gewend aan buiig weer .
    jullie zijn al snel weer thuis !
    veel plezier nog met de volgende etappe van de vierdaagse !
  2. Ineke:
    12 juli 2012
    Je bent al een echte reisexpert....wel goed dat je zo lekker lang kan lopen! Hier nog steeds hersft...wat een pech voor een ieder die Zeeland komt met vakantie.
    Geniet nog van alles!
  3. Wim Wisse:
    12 juli 2012
    Gisteren teruggekomen van vakantie en vandaag met plezier al jullie mailtjes gelezen. Wat kan Mijo leuk schrijven. Goeie terugreis en welkom in een herfstig Nederland. Voor ons is het ook aanpassen. In Italie was het een graad of 35. Voor ons te warm, maar toch beter dan dat herfstweer in Nederland.
    Groet,
    Jitske en Wim
  4. Tanja:
    13 juli 2012
    Ik zit nu even in jullie tuin in het zonnetje. Net de plantjes voor de laatste keer water gegeven.
    Goede reis terug!

Groeten, Tanja