Berestagi

Hoi,

Wij zitten nu in de lobby van dit hotel in Berestagi. De temperatuur is hier 's avonds inderdaad erg aangenaam. Overdag was het goed heet, zegt Bang, maar daar hebben wij niks van gemerkt , want wij sliepen. We waren hier vanochtend om 12:00 uur, Bang had ons om 08:00 uur opgehaald van het vliegveld, we waren blij om hem te zien, na zo'n lange reis. De vlucht duurde erg lang, maar we hebben ons goeld vermaakt  met onder andere The Untouchables (Franse film)  , How to train your dragon, The Safe House, Vow, en  Marian heeft een  prachtige Iraanse film gezien (echt een aanrader!), De Scheiding, de Untouchables is ook een echte aanrader.

Wij hebben net even in Berestagi rondgelopen. We hebben voor €7,00 gegeten en gedronken in een restaurantje , waar jullie westerlingen. vast niet snel naartoe zullen gaan. Wel een schril contrast met het Ibis hotel van zaterdagavond!!!!!!!!.

We met zn drieeen afwisselend duf en moe<,en Bang vindt hewt allemaal best, blij om oins te zien. zijnreunie was maar zo-zo geweest,minimale organisatievermogen wreekte zich...... jammer voor hem, maar hij heeft er gewoon 2 dagen minbreak aan vastgeplakt in lake toba. Bij caroline's< daar zij we ooit ook met joke en wim geweest, en albert is er ook geweest.

We ziitten nu na te deneken wat we morgen gaan doen,we headden gedacht te gaan zwemmen in onze bikini's en badpakken. maar we zagen tot onze schrik dat ook hier -zo dicht bij medan- de mensen met hun kleren aan in het zwembad lage, nu volen dian en ik toch wel schroom om te gaan zwemmen, dian gaat het niet doen geloof ik, mijo wil wel graag,we zien nog wel even.Overmorgen rijden we hier weer weg.

ik heb e3en indonesisch telefoonnummer. Dus naast Bangs indonesische nummer is nu ook het volgende nummer beschikbaar::+6281360307542.  Mij smsen kost je ongeveer 35 ct

1. Tanja:
    25 juni 2012
    Fijn om te weten dat jullie heelhuids zijn aangekomen!

Groeten, Tanja
  2. Sia en harry:
    Hoi allemaal

Fijn dat jullie van zoveel films konden genieten ! Dan gaat de tijd in het vliegtuig wel sneller. Bang zal wel blij zijn dat zijn gezin weer bij hem is. Hebben jullie nog met kleren aan gezwommen ? In de sauna in Peize is het soms ook badbakken dag maar dat lijkt mij niet zo lekker, maar beter zwemmen met kleren aan danhelemaal niet zwemmen.

Wanneer gaan jullie naar jullie huis ? Of blijven jullie nog een paar dagen bij Medan ?

We lezen het wel. Makkelijk hoor internetten.

Wij genieten volop van jullie huis in Middelburg. Wat een aangenaam huis. Lekker warm en alles wat wij nodig hebben in er.

we zijn gister tot ons velletje aan toe nat geworden. We zijn droog naar Domburg gefietst maar daarna ging het toch regenen, en waaien,Bij de golfbaan hadden wij de wind pal van voren we stonden op onze trappers maar kwamen bijna niet vooruit. Na 2km afzien zijn we van onze route afgeweken en naar huis gefietst. Kledder en kledder nat. Omdat het zo hard waaide konden de regencapes niet aan want anders werden we achteruit gebazen !
    Lekker douchen en droge kleren aan .En om een uur of 6 bij een eetcafe bij de brug lekker gegeten. Daarna Harry voetbal kijken en ik lezen.Hen zelfs ook even naar de penalty s gekeken. Die italiaanse keeper is me toch een stuk !Volgens mij wel 2 meter.

Vanmorgen om 10.30 op de fietst naar Vlissingen en zo via de duinen naar Domburg, met zonneschijn kijk je er gelijk anders tegen aan. Het weer gaat de goede kant op. Zonder jas gefietst.

Net lekker gekookt straks wat lezen , wat wil een mens nog meer.

Veel plezier met elkaar , geniet vanjullie wel verdiende vakantie !

Groet Sia