brestagi 2

26 juni 2012 - Jeruzalem, Israël

hoi iedereen

zit weer in de lobby, met ie luide achtergrondmuziek, pff wat staat ie hard . het regent hier, en dat maaakt het fris , ik begrijp dat het in nl  het wel aardig weer is?

het was bewolkt, daarom niet gezwommen,  zijn naar brestagi gegaan, naar de fruit, groente en bloemenmarkt, en mijo heeft een nep-chelsea shirt gescoord, voor wel 2 euro. Dian bijna armband gekocht, maar die kostte dan weer 7 euro, was te duur

brestagi is veel voller,drukker en heeft veel meer lawaai dan in mijn herinnering. Dat was dan ook 20 jaar geleden dat ik hier voor het eerst was, ik was hier toen in een questhoude met allemaal jonge mensen(rugzakkers), het was 1 week voor kerst, 1990. Ze planden met elkaar een kersttrip, en ik had daar geen zin, kerstmis vieren in indonesie. Daarom bedacht om naar Aceh te gaan, in de verwachting dat je daar het kerstgedoe zou kunnen ontvluchten.en zo is het gekomen........

Maar nu is dit echt niet mee a place to be, Behalve dan het klimaat. dat was 1 van de redenen dat we bedacht hadden om hier naar toe te gaan, maar ik hoef hier echt niet nog een keer naar toe......

ouderwets inodonesisch gelunched, daar knapte vooral dian van op, die was nog erg duf. we wilden eigenlijk ansichtkaartenkopen, maar die kan je hier niet krijgen helaas.

smiddags scheen nog even de zon, maar niet genoeg om te gaan zwemmen. Mijn Nicci French gelezen, kinderen dvds gekeken ,kortom beetje luiermiddag

Morgen gaan we naar Loksemeuweh, dat wordt een lange reis met de auto. Dan wordt het ook echt warm. Hier is het een beetje als in egypte,ester.

kijken of er daar internet is anders de dag erna,dan zitten we in banda aceh

vanmiddag mail van dans school gekregen, en ze moet inderdaad een her wisk doen, in aug.

blijf reageren!! leuk, of gewoon mailen kan ook.

harry en sia, leuk om te lezen dat het jullie goed bevalt bij ons thuis

groet

marian

1. Ester:
    26 juni 2012
    Aaaah jammer dat het regent en zo druk is. Maar zo heb je wel een luiermiddag extra ook lekker.
    Hmmmm Egypte temperaturen. Lekker zeg. Maar die krijgen wij hier ook deze week dus ik kom ook aan mijn trekken!

Goede reis morgen!

Groetjes

Ester
  2. Tanja:
    26 juni 2012
    Ik kan me van Brastagi niet zo heel veel herinneren. Ik geloof niet dat ik het er geweldig vond (in 1993, denk ik, zoiets). Het klinkt niet alsof het nu (wel) leuk is.

Het is hier nu heel erg lekker weer. Straks op tijd naar huis om nog even in de zon te zitten.

Je berichtjes komen trouwens nog steeds uit Jeruzalem :)

Groeten, Tanja
  3. Sia en harry:
    geweldig daar ;geweldig hier;
    schiterend weer ; bijna geen wind dus we gaan Albert achterna : 66 km gefietst. Via omweg naar Veere toen naar De Piet en via Wolphaartsdijk naar Graszode (thee in zorgboerderij) en op naar pannekoeken in Arnemuiden. Ook in Nederland valt soms iets tegen ! Toen maar naar Middelburg en de lekkere koffie.
    Jullie prettige reis en veel plezier !
    Sia en Harry
  4. Wim Wisse:
    Dag Marian, Bang, Dian en Mijo,
    Een hele fijne vakantie toegewenst in dat mooie Indonesië. Wanneer gaan jullie naar Sabang, naar jullie prachtige vakantiehuis? Het is weer al 3 jaar geleden dat ik daar met jullie was. Een mooie vakantie was dat. Ik hoop nu ook weer op een mooie vakantie, Jitske en ik vertrekken morgen naar Zwitserland en Italië voor 16 dagen. Een dag later dan gepland omdat ik eventjes ziek was, maar mogen moet dat toch wel gaan lukken.

Groet, Wim
  5. Ineke:
    28 juni 2012
    het klinkt heerlijk allemaal, wat jammer van dian haar wiskunde...
    vian blijft zitten das ook jammer, 2 maal 4 niet weggewerkt, voor wis en nask. heb gebeld voor foto mijo.ze willen dat ikalleen die 13-16 opstuur, ga je daarmee accoord? groeten en tot mails, ineke